Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna www.gorlicka.fora.pl
Inwestycja DACH BUD Wrocław ul. Gorlicka 60-78.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

internet
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna -> Media i opłaty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marecki6




Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:07, 09 Lis 2010    Temat postu:

dokladnie cwaniaki zawsze okreslaja predkosc netu "do" czyli w moim przypadku do 8mb ale rownie dobrze moze to byc 6mb ;-(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukgal




Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:24, 09 Lis 2010    Temat postu:

Ja również mam problem z prędkością w lanecie gdzieś od 1,5 tyg, nie byli mi w stanie powiedzieć co się dzieje przez infolinie. Kazali mi tylko zrobić test szybkości łącza na ich stronie pomiar.ekn.pl oraz wysłać pomiar/zgłoszenie na [link widoczny dla zalogowanych] jak na razie bez odp. Natomiast jeśli zgłoszę w drodze reklamacji to zrobią mi korektę w wystawionej fakturze. Może to winna dc ++ dla naszego huba. Jak kiedyś coś tam ściągałem to szło z prędkością nawet 8 mb Laughing



Ps też nie korzystałem z internetu w weekend Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukgal dnia Wto 21:27, 09 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol




Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 64

PostWysłany: Śro 23:53, 10 Lis 2010    Temat postu:

Z kolei ja mam ostatnio problem z transferem w UPC, chodzi strasznie wolno. Dziwne, ciekawe czy to przypadek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bluesowy




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:40, 11 Lis 2010    Temat postu:

karol napisał:
Z kolei ja mam ostatnio problem z transferem w UPC, chodzi strasznie wolno. Dziwne, ciekawe czy to przypadek.


to nie przypadek, dzwoń do serwisu żeby przyjechali,,, u mnie niedawno było to samo. Okazało się, że coś w skrzynce na dole było nie tak. Serwisant podpiął pod inny kanał i hula aż miło Smile

ps.
po wykręceniu nr tel do serwisu i odezwaniu się sekretarki (jak już się w końcu dodzwonisz, bo czasami trwa to cały dzień), wciśnij "9" lub "0" (któryś z tych cyfr niesie połączenie od razu do konsultanta) w przeciwnym razie przez 10 min będziesz instruowany jak zresetować router albo sprawdzić wilgotność powietrza u sąsiada Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sallma




Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Gliwice

PostWysłany: Wto 11:13, 16 Lis 2010    Temat postu: Informacja dla uzytkowników Lanetu

Informacja dla użytkowników Lanetu - jak się właśnie okazało Lanet zrobił nam małe świństwo.
Podpisywalismy umowe "Hipnotyzujaca promocja" czy jakos tak na 24 miesiące, pierwsze 6 mcy opłata 1zł/m-c, potem 64zł/m-c.
Okazało się że w umowie która przyniósł nam Pan zakładajacy internet była "zafajkowana" opcja bezpieczny internet.
Niestety nigdy nie logowalismy sie do eBOK-a lanetu zeby sprawdzac faktury, tylko ustawiliśmy stały przelew co miesiąc na 64 zł, ostatnio Lanet odłączył nam neta - okazało się że mamy niedopłatę, bo opcja bezpieczny internet przez pierwsze 3 miesiace jest darmowa a potem kosztuje 10-11zł/mc. (co oczywiście pisze -w załaczniku do załącznika regulaminu - na umowie jest tylko zakreslony kwadracik) W momencie kiedy nam odłaczyli neta mieliśmy niepłacone za tą dodatkowa opcję ponad 80zł (opcja z której nie korzystalismy). Raczej nie ma szans na zwrot kasy. Pisalismy w ten sprawie reklamację, oraz to że chcemy zeby wyłączyli ta opcję ok 2 tygodnie temu - jeszcze tego nie zrobili.

Przestrzegam sąsiadów którzy korzystali z tej samej promocji, żeby przejrzeli umowy i zrezygnowali z tej opcji jeśli nie chcą dopłacać 10zł/m-c za internet.

Przy okazji faktycznie ostatnio internet chodzi strasznie słabo :/
moze faktycznie lepiej zmienić na UPC;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piterek




Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:24, 16 Lis 2010    Temat postu: Re: Informacja dla uzytkowników Lanetu

sallma napisał:
Informacja dla użytkowników Lanetu - jak się właśnie okazało Lanet zrobił nam małe świństwo.
Podpisywalismy umowe "Hipnotyzujaca promocja" czy jakos tak na 24 miesiące, pierwsze 6 mcy opłata 1zł/m-c, potem 64zł/m-c.
Okazało się że w umowie która przyniósł nam Pan zakładajacy internet była "zafajkowana" opcja bezpieczny internet.
Niestety nigdy nie logowalismy sie do eBOK-a lanetu zeby sprawdzac faktury, tylko ustawiliśmy stały przelew co miesiąc na 64 zł, ostatnio Lanet odłączył nam neta - okazało się że mamy niedopłatę, bo opcja bezpieczny internet przez pierwsze 3 miesiace jest darmowa a potem kosztuje 10-11zł/mc. (co oczywiście pisze -w załaczniku do załącznika regulaminu - na umowie jest tylko zakreslony kwadracik) W momencie kiedy nam odłaczyli neta mieliśmy niepłacone za tą dodatkowa opcję ponad 80zł (opcja z której nie korzystalismy). Raczej nie ma szans na zwrot kasy. Pisalismy w ten sprawie reklamację, oraz to że chcemy zeby wyłączyli ta opcję ok 2 tygodnie temu - jeszcze tego nie zrobili.

Przestrzegam sąsiadów którzy korzystali z tej samej promocji, żeby przejrzeli umowy i zrezygnowali z tej opcji jeśli nie chcą dopłacać 10zł/m-c za internet.

Przy okazji faktycznie ostatnio internet chodzi strasznie słabo :/
moze faktycznie lepiej zmienić na UPC;/


Potwierdza się, że umowy trzeba samemu uważnie czytać, bo firmy wciskają co się tylko da. A co do bezpiecznego internetu, to jeżeli rezygnowaliście w tym miesiącu, to usługa będzie nieaktywna dopiero od grudnia. Dla pewności też można zadzwonić i się zapytać czy dotarło do nich zlecenie wyłączenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piterek dnia Wto 11:24, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bluesowy




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:33, 16 Lis 2010    Temat postu:

w UPC też jest ten zapis na 2 str regulaminu.
w upc trzeba było min na 2 okresy rozliczeniowe zgłosić rezygnację z tego pakietu i też przez 2 miesiące był darmowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bluesowy dnia Wto 12:00, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adasko




Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:43, 16 Lis 2010    Temat postu:

Dokładnie w UPC to samo i to na dodatek 3 razy trzeba było ich prosić o wyłączenie tej usługi, bo nie bardzo się do tego kwapili Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dpm




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:11, 16 Lis 2010    Temat postu:

Adasko napisał:
Dokładnie w UPC to samo i to na dodatek 3 razy trzeba było ich prosić o wyłączenie tej usługi, bo nie bardzo się do tego kwapili Wink


nie do konca to samo, bo:
- UPC wyraznie informuje o tym pakiecie (przynajmniej mnie bardzo wyraznie o tym poinformowano)
- koszt jest 5zl/msc a nie 11zl
- u mnie wylaczono te usluge jeszcze w trakcie rozmowy z konsultantem; w czasie rozmowy odswiezylem strone i juz widzialem, ze tej uslugi nie mam.

Ostatnio przedluzalem znajomemu neostrade (przez www) i tam jest tak: sa trzy radio buttony (czyli takie koleczka) do wyboru ktory poziom pakietu bezpieczenstwa sie chce, sa 3 do wyboru. Normalnie logika takich przyciskow jest taka, ze z danej grupy 1 musi byc zaznaczony. Wiec bylo to troche niejasne, jak zrezygnowac z tej uslugi. Okazalo sie, ze u nich na stronie trzeba kliknac w zaznaczona opcje, wtedy sie ona odznaczy. Mysle, ze ten chwyt niejedna osoba dala sie nabrac i nie wiedziac jak nie brac tej opcji, po prostu ja wziela (na usprawiedliwienie, to 3zl/msc).

z UPC mialem za to niemily przekret z instalatorami: chcieli wziac 50zl za zrobienie drugiego gniazdka TV. Najpierw sie naciagnalem, ale potem sprawdzilem w cenniku i sie okazalo ze to kosztuje 30 zl, w dodatku ma byc na fakturze, a nie z reki do reki. Najpierw sie facet glupio tlumaczyl, ze zle cennik czytam, ale na drugi dzien przyszedl i oddal kase i doliczyl instalacje do systemu faktur UPC. Ale i tak do konca twierdzil ze zaplace za to 39zl, (ze niby 39zl a 50zl to niewielka roznica...), ale jednak na fakturze bylo 30, a nie 39, a juz tym bardziej nie 50.
tak wiec uwazajcie i nie dajcie sie nabierac Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bluesowy




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:19, 17 Lis 2010    Temat postu:

miałes fajnego konsultanta Smile

ja się o tym dowiedziałem jak zamówiłem i przed przyjściem montera dokładnie przeczytałem umowę,,, dopiero od niego się dowiedziałem, żeby sie nie przejmować tym tylko wysłać maila z prośbą o wyłączenie tej usługi.

tak też zrobiłem Very Happy

za to majster poprzerabiał mi kable i gniazda w ramach montażu i nic nie dopłacałem.

ps.

dpm, to czy koszt usługi to 5 zł czy 10 nie ma znaczenia. Istotne jest to że umowy trzeba czytać.
w banku jak wyrabiałem nowe karty płatnicze ostatnio, nie poinformowano mnie o tym, że ubezpieczono mi karty od niewiadomo czego... koszt 1 zł miesięcznie. To ,co dla sprzedawców jest oczywiste, dla zwykłego Kowalskiego zaczyna być jasne dopiero, gdy zaczyna płacić lub jeśli za czasu zapozna się z warunkami umowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bluesowy dnia Śro 9:32, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewelina




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A1

PostWysłany: Czw 13:01, 02 Gru 2010    Temat postu:

czy ktoś z mieszkańców ma Neostradę? Jeśli tak czy działa bez zarzutów i a jaką prędkością? Z góry dzięki za informacje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol




Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 64

PostWysłany: Czw 8:39, 24 Lis 2011    Temat postu: Internet netia

cześć,

Kto z Was jest abonentem internetu w Netii? Jaka prędkość jest osiągalna w naszym bloku? Jakie są wady, zalety tego dostawcy?
Zastanawiam się nad zmianą z UPC.

Proszę o komentarze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewelina




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A1

PostWysłany: Czw 10:11, 24 Lis 2011    Temat postu:

Smile ja mam internet na łączu TP SA i działa bez zarzutów - osiągalna prędkość do 20 mb/s Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol




Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 64

PostWysłany: Czw 10:39, 24 Lis 2011    Temat postu:

Ewelina, a nie masz problemów z przerwami w dostępie do sieci? W sumie w UPC tylko raz w ciągu dwóch lat miałem awarię przez 12h, , mam nadzieję że w Netii nie jest gorzej.

Teraz Netia ma specjalną ofertę, dają prędkość taką jaka jest dostępna na łączu, za 60 zł miesięcznie, dwa pierwsze miesiące za 1zł.
[link widoczny dla zalogowanych]

Konsultantka powiedziała mi, że w naszym bloku prędkość możliwa wynosi do 100Mb/s. Chyba zaryzykuję. Jak ktoś ma jeszcze netię, to podzielcie się wrażeniami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzilins




Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:36, 24 Lis 2011    Temat postu:

Ja mam netię, ale podpisywałem umowę jeszcze przed tą promocją o której wspominasz. W tej chwil mam 8Mbps/1Mbps i ogólnie nie narzekam. Internet działa stabilnie. Parę drobnych awarii zdarzyło się gdzieś na początku ale od dłuższego już czasu wszystko działa jak powinno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna -> Media i opłaty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 9 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin