Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna www.gorlicka.fora.pl
Inwestycja DACH BUD Wrocław ul. Gorlicka 60-78.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Usuwanie usterek przez Dach Bud

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasik




Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:19, 03 Cze 2010    Temat postu: Usuwanie usterek przez Dach Bud

Drodzy sąsiedzi, podzielcie się proszę swoimi doświadczeniami z Dach Budem w kwestii usunięcia zgłoszonych przy odbiorze usterek. W moim przypadku chodzi o porysowane szyby i pocięte!!!!! ramy okienne. Od 9 grudnia ubiegłego roku nie mogę doprosić się usunięcia wad ani w Dach Budzie ani w Empolu. Jedni zrzucają winę na drugich, a mnie to przestaje już bawić. Żałosne są tłumaczenia pań z Marketingu, że np. nie mogą się dodzwonić do Empolu. Guzik mnie to obchodzi, zgodnie z aktem notarialnym mają na to 30 dni, a tych trzydziestek kilka już upłynęło. Poradźcie co zrobić z tym fantem, a może zjednoczymy siły, ponieważ podobno "inni są w gorszej sytuacji". Z góry dziękujęSmile Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karo




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:42, 03 Cze 2010    Temat postu:

Byliśmy w identycznej sytuacji, ale uwalczyliśmy w końcu usunięcie prawie wszystkich usterek (daliśmy sobie spokój z małą rysą po zewnętrznej stronie ramy okiennej). W skrócie: zasypywaliśmy DB oficjalnymi pismami, wysyłanymi poleconymi lub też składanymi- za potwierdzeniem- bezpośrednio w ich sekretariacie. Najskuteczniejsza była osobista wizyta w marketingu. Maili nie polecam. Warto też odwiedzić rzecznika praw konsumentów na Świdnickiej 53.
Empol, który zwlekał najdłużej, przychodził do nas na kilka rat przez cztery miesiące, ale w końcu wszystko zrobili.
Na marginesie DB próbował scedować na nas bezpośrednie kontaktowanie się z p. Czerwińską z Empolu, ale ze względu na nieskuteczność tejże (etat polegający na robieniu dobrej miny do złej gry), szybko odbiliśmy piłeczkę. To DB ma być za to odpowiedzialny. A jeżeli panie z marketingu przeginają, polecam uderzać, choćby pisemnie, bezpośrednio do prezesa DB.
Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale dla Panów z Empola byliśmy grzeczni i mili(z tego szczęścia, że się w końcu pojawili...) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karo dnia Czw 13:53, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasik




Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:48, 03 Cze 2010    Temat postu: Usuwanie usterek przez Dach Bud

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Widzę, że styl działania Dach Budu jest identyczny. Zastosowałam już większość wskazanych możliwości, a do rzecznika też się przejdę. Na maile i pisma nie odpowiadają (nic nie ustalili, więc co mają mi napisać?), spróbuję napisać więc do Prezesa. Mam jeszcze pytanie dotyczące zakresu prac: szyby w oknach balkonowych muszą zostać wymienione (podobo już dawno były zamówione tylko się stukły), ramy okienne po próbie "renowacji" przez pracownika DB - też, ale najbardziej przeraża mnie wymiana futryn okiennych!!!! Czy u Państwa też były tak poważne usterki? A jeśli tak, to czy DB doprowadził mieszkanie (np. malowanie ścian, poprawienie elewacji) do stanu sprzed naprawy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamk




Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:01, 03 Cze 2010    Temat postu:

Prawo umożliwia osobie fizycznej 3 letnią rękojmie od sprzedającego w przypadku nabycia rzeczy nieruchomej.

W takim wypadku na pisma "reklamacyjne" sprzedający nie ma obowiązku odpowiadać. Jedyną drogą wyegzekwowania swoich praw jest sprawa w sądzie, zakłada się ją bardzo szybko a sąd orzeka w trybie niemalże natychmiastowym.

Jestem po etapie wysłania 3 pism do dachbudu, na które nie otrzymałem odpowiedzi.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamk dnia Sob 16:36, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dpm




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:10, 04 Cze 2010    Temat postu: Re: Usuwanie usterek przez Dach Bud

Kasik napisał:
Drodzy sąsiedzi, podzielcie się proszę swoimi doświadczeniami z Dach Budem w kwestii usunięcia zgłoszonych przy odbiorze usterek. W moim przypadku chodzi o porysowane szyby i pocięte!!!!! ramy okienne. Od 9 grudnia ubiegłego roku nie mogę doprosić się usunięcia wad ani w Dach Budzie ani w Empolu. Jedni zrzucają winę na drugich, a mnie to przestaje już bawić. Żałosne są tłumaczenia pań z Marketingu, że np. nie mogą się dodzwonić do Empolu. Guzik mnie to obchodzi, zgodnie z aktem notarialnym mają na to 30 dni, a tych trzydziestek kilka już upłynęło. Poradźcie co zrobić z tym fantem, a może zjednoczymy siły, ponieważ podobno "inni są w gorszej sytuacji". Z góry dziękujęSmile Pozdrawiam


Wiekszosc poprawek DachBud usunal u nas w ciagu tygodnia, co nas bardzo cieszylo. Jednej usterki, z ktorej sie nie wywiazali, to krzywa sciana w przedpokoju, poprawki poprawily jedno miejsce, ale za to zepsuly inne. Wiec dalismy juz z tym spokoj i sprawe przekazalismy naszej ekipie wykanczajacej mieszkanie.

Natomiast mielismy problemy z Empolem. W dniu odbioru mieszkania wszystko bylo super, pracownik Empolu od razu przyszedl i dokonal regulacji i spisal usterki: a tych bylo sporo, nawet kilka takich ktorych mysmy sami nie zauwazyli. No i potem byla dluga cisza. Po 2 miesiacach pojawil sie inny pracownik Empolu, ktory zakwestional istnienie usterek znalezionych przez pierwszego pracownika. I potem znowu byla dluga cisza. W siedzibie Empolu na Psim Polu dostalem telefon do p. dyrektor od inwestycji, z ktora mielismy sie w tej sprawie kontaktowac. W pierwszym naszym telefonie nie umia nic sensownego powiedziec, poza tym, ze sprawa sie zajma tak szybko, jak tylko beda mogli. Nastepne telefony byly juz odbierane przez sekretarke, ktora odmawiala przekierowania do p. dyrektor... W koncu po 6 miesiacach wymienili nam szyby i uszczelki, ale jednej szyby juz nie (bo to podobno nie rysa tylko klej...), no i odrzucili zarzuty dot. ram okiennych, ktore znalazl ten pierwszy pracownik. Generalnie Empol sie nie wykazal, i gdybym kiedykolwiek potrzebowal kupic okna czy rolety to do Empolu nawet nie wchodze: jakakolwiek oferte i ceny by mieli, to omijam ich z daleka, zeby nie tracic potem czasu na dochodzenie swego. Bo owszem, zdaza sie, ze sa opoznienia, ale nie 6 miesiecy zamiast 1 miesiaca (co i tak juz powinno byc maksymalnym terminem oczekiwania) na glupia uszczelke czy szybe do standardowego okna. Za kazdym razem jak przyjezdzal Empol do naszego budynku, to sie ich pracownicy tlumaczyli nam, ze maja nas na liscie zadan, ale akurat tym razem nie maja tego wymiaru szyby lub tego typu uszczelki. Widac, w naszym mieszkaniu, zastosowano jakies wyjatkowe rozwiazania, inne niz w pozostalych 300 mieszkaniach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dpm dnia Pią 1:31, 04 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karo




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:44, 04 Cze 2010    Temat postu: Re: Usuwanie usterek przez Dach Bud

Kasik napisał:
Czy u Państwa też były tak poważne usterki? A jeśli tak, to czy DB doprowadził mieszkanie (np. malowanie ścian, poprawienie elewacji) do stanu sprzed naprawy?


Najpoważniejsza z Empolowych usterek wymagała u nas wymiany całego zestawu balkonowego, co nastąpiło w momencie, kiedy mieszkanie było już oczywiście wykończone i przez nas zamieszkane. Panowie naciapali zaprawy na świeżo pomalowane ściany, uszkodzili tynk strukturalny (?) od strony balkonu, ale- wstyd przyznać- nie podjęliśmy już walki o to, żeby DB tknął przy tym palcem. Chyba zabrakło nam wiary, że jest to realne. Także obróbki estetycznej dokonaliśmy samodzielnie.

dpm napisał:
Widac, w naszym mieszkaniu, zastosowano jakies wyjatkowe rozwiazania, inne niz w pozostalych 300 mieszkaniach.



Kto wie, kto wie. U nas do jednego małego okna trzy różne ekipy Empolowe przychodziły przez kilka tygodni, bo "nie znali tego typu okna". Ciekawe, prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysztof




Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:44, 18 Cze 2010    Temat postu:

To ja Was wszystkich przebijęSmile Czekam na wymianę szyby i naprawę rany okiennej od sierpnia 2009 kiedy to zgłosiłem usterki i spisaliśmy z pracownikiem Dach Budu usterki..Najlepsze, że Pan z Dach Budu o usterkach chciał napisać na zwykłej poszarpanej karteczce w kratkę z zeszytu szkolnego i żebyśmy mu to podpisali:) PEŁNA PROFESKA!!! Oczywiście go wyśmialiśmy i kazaliśmy zrobić normalny protokół zdawczy..Nie licząc już na dalszą reakcję ani Empolu ani Dach Budu sprawę kierujemy do sądu..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adasko




Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 9:44, 18 Cze 2010    Temat postu:

No właśnie dlatego ja 2 razy nie odebrałem mieszkania.
Dzięki temu wszelkie problemy z oknami były załatwiane w 2 tygodnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miodzio85




Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WRO

PostWysłany: Pią 14:27, 18 Cze 2010    Temat postu:

Ja na wymianę okna czekam od grudnia i cały czas słyszę ze okno jet już zamówione i ze niedługo powinno być. :-/

Szczerze nie wiem czy da się z nimi co wskórać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasik




Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:52, 19 Cze 2010    Temat postu:

Wreszcie dopiełam swojego: dzisiaj Empol wymienił mi wszystkie skrzydła okienne, szyby w oknach balkonowych oraz wyregulował okna:-) Na wymianę ram okiennych się nie zdecydowałam, ponieważ DB nie zapewnił, że pokryje ewentualne straty i doprowadzi mieszkanie do stanu sprzed wymiany (mieszkanie jest wykończone). Na ten dzień czekalam od 9 grudnia 2009 r. Napisałam 3 pisma do DB (na żadne nie dostałam odpowiedzi), wydzwoniłam setki minut do DB i Empolu, kilka razy odwiedziłam Panie z Marketingu a podczas ostatniej wizyty do DB doszło do ostrej wymiany słów. Przerobiłam wszystkie informacje, że okna już są zamówione, że już wysyłają zamówienie, że szyba się stukła itp. I jakoś się udało, choć jedno z okien i tak jest uszkodzone - zapisałam stosowną informację w uwagach do Empolu, podobno mają się ustosukować.... Dla tych, którzy już zwątpili z całą pewnością radzę: NIE PODDAWAJCIE SIĘ! Nie wolno im popuścić. Dziś wiem, że błędem było odebrać mieszkanie z uwagami, ale cóż: mądry Polak po szkodzie. Powodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bluesowy




Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:12, 04 Paź 2010    Temat postu:

Kasik napisał:
W DB nie zapewnił, że pokryje ewentualne straty i doprowadzi mieszkanie do stanu sprzed wymiany (mieszkanie jest wykończone)


jeśli ktoś ma jeszcze problemy z nieusunietymi usterkami, to zapraszam na priv Smile
pomogę każdemu wyłuskać w ciągu tyg usuniecie usterek.

Zapewniam was, że na dachbud jest haczyk.
każdy ale to każdy powinien z nimi zawalczyć, bo liczą że zrezygnujecie.

zapraszam na priv każdego Smile
roboty i zachodu niewiele, a sukces murowany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin